  • Data: 2007-12-13 22:27:41
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen pisze:

    > pewnie, bo nie masz pojecia o dzieciach, a juz z problemami zdrowotnymi
    > to wogole

    Ja myślę że źle do tego podchodzisz. Ojciec ma obowiązek łożyć połowę na
    wychowanie i zadbanie o syna. Musi mu zapewnić jakieś te podstawowe
    warunki i możliwości rozwoju. Mamy więc ciuchy bez metek, publiczną
    opiekę zdrowotną, państwowe przedszkole... A jeśli mu się chce to kupi
    mu markowy ciuch, zawiezie do prywatnego lekarza itp. Łożenie nagle kasy
    na wszystko co najdroższe bo kobiecie się nie chce nagle zarabiać na
    siebie i woli żyć dalej na koszt męża to patologia.

    pozdrawiam.
    PlaMa