  • Data: 2007-12-09 08:56:41
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > czemu, przeciez to jest dokladnie to o czym piszesz.

    rozueminie moich slow jako odkladanie calosci alimentow na inny miesiac
    jest czystym prymitywizmem (jezlei robi tak krys), chodzi o to by
    otrzymujac np 600 zl, wlasie odkaldala te 50 czy 100 by byla wieksza
    kwota na inny meisiac, na buty, na ksiazki, n akurtke, zaleznie od pory
    roku.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: