  • Data: 2007-12-09 13:05:40
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Horrendalnych. O chorobie dziecka pisała. Każda choroba to dodatkowy
    > wydatek.

    niektore czesto wystepujace to jeden wydatek w formie szczepionki,
    dalsza rozmowa w tym zakresie to czyste wrozkartwo

    > Według ciebie, sprawiedliwe, ale chyba jednak jesteś w mniejszości.

    a co wedlug ciebie dziecko w wieku przdszkolnym, szkolnym, licealnym
    wymaga takiej opieki jak dziecko mlodsze no i matka ma tyle samo czasu
    wolnego czyli 0 ?

    No i
    > stan prawny na dziś wygląda inaczej.

    czytalem KRIO i nie uwazam tak.

    > Szczepionka spoza kalendarza szczepień kosztuje, i to całkiem sporo, a
    > przecież tatuś nie sięgnie do kiesy, nie? Nie na wszystko da się
    > zaszczepić.

    wrozkartswo, nie czytam dalej poki watkotworczyni nie powie na co
    choruje dziecko.

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...