  • Data: 2007-12-07 08:05:45
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 23:11
    (autor miranka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj9s23$gc0$1@inews.gazeta.pl>):

    > :))) Ojcu może bym oddała, ale do domu dziecka na pewno nie.

    No to już postęp :D Tylko czemu w takim razie tyle bezczelnych matek odmawia
    oddania dziecka, walczy o nie w sądzie z ojcem, a jednocześnie w tym samym
    sądzie walczy z ojcem o kasiurę?

    Prawo powinno być uczciwe, a nie to co teraz. Powinno działać tak:

    A) Oboje rodzice zgadzają się oddać dzieci do domu dziecka i będą po połowie
    regulowali rachunki ich w tymże utrzymania do momentu aż ktoś je adoptuje
    albo jak staną się pełnoletnie.

    B) Oboje rodzice dzielą się dziećmi po połowie (dla parzystych wersji łatwo,
    dla nieparzystych pół roku tu, pół roku tam albo inny układ) i nie ma
    żadnego gadania o kasie.

    C) Dzieci bierze jedno, a drugie płaci POŁOWĘ udokumentowanych kosztów
    utrzymania. A nie, że jak tatuś ma, to mu zabierzmy. Bo komunizm to już
    próbował być i się nie sprawdził, za to został właśnie w takich fragmentach
    życia.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl