  • Data: 2007-12-07 08:08:53
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Habeck Colibretto napisał(a):

    > Ale może skończmy na tym, że _Ty_ korzystasz.
    > Ty także korzystasz z wielu innych rzeczy, które nie nadają się dla innych
    > (np. pisuar). ;)

    nie tylko ja, tele praca zostala wymyslona wlasnie dla takich osob jak
    osna, tylko jej to nie w smak bo trzeab pracowac a nie pasozytowac na
    czyjejs ciezko zarobionej kasie.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl