  • Data: 2007-12-07 08:08:01
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miranka napisał(a):
    > "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Ja też korzystałam, kiciulku, i słuchaj co mówię - przy chorym dziecku się
    > siedzi i okłady robi,

    na co choruje jak czesto i czym i jak je leczysz, lacznie z kosztami
    popratymi faktami. Inaczej dyskusja jest poibzawiona sensu.

    > a nie pracuje w tym czasie przy kompie.

    nikt cie nie zmusza pracowac W TYM czasie tylko w tym w torym zameizram
    500 odcinek na wspolnej oibejrzec

    Wychodzenie
    > nie ma tu nic do rzeczy. A problem nie leży w nierealności, a w ilości
    > wysiłku, jaki w taką akcję musi włożyć samotna kobieta w porównaniu z
    > kobietą, która ma u boku męża lub inną osobę do pomocy. Pmysł na rozwód nie
    > jest jej, za to dziecko jest wspólne.

    poszukaj nizej posta samotnego ojca, on jakos mogl..

    > I przestań już bredzić. Jak podrośniesz , zmądrzejesz i nabierzesz życiowego
    > doświadczenia, to pogadamy.

    oo0oo

    jak dla mnie eot

    --