  • Data: 2007-12-07 08:05:43
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjaq3e$ft$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> chodzil do prywatnego przedszkola?
    >
    > tego nie wiemy,

    to nie filozofuj poki sie tego nie dowiemy

    > niewazne

    > ja tu nie pisze o kosztach lekow, tylko o popiece medycznej, dodam
    > prywatnej, bo jesli chodzi o panstwowa to predzej umze niz sie do
    > lekarza zapisze, a w przypadku dziecka z problemami musisz miec
    > mozliwosc pojscia do lekarza tego samego lub nastepnego dnia, a nie
    > umowienia sie na wizyte za 3 miesiace

    a to dalczego prywatnie? czemu nagle wszystko prywatnie, nalepsze,
    kuzwa, firmowe itd itd? Dziecko zreszta moze pojsc do lekarza z ojcem.

    > gosciu nie rozsmieszaj mnie, pogadaj ty z kims kto ma dziecko a pozniej
    > wypisuj takiebanialuki, bo juz ci ludzi pisali ale iwdze ze nie
    > przyswajasz informacji tekstem

    nie przyswajam oczywistego belkotu

    > im mniejsze dziecko tym czesciej kupujesz jakies ubranka, nawet co
    > miesiac,

    i oczywiscie markowe po 200 zl spodenki. TE DZIECKO JEST W WIEKU
    PRZEDSZKOLNYM

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...