  • Data: 2007-12-07 06:59:54
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości
    news:fjaq3e$ft$1@inews.gazeta.pl...

    > chodzil do prywatnego przedszkola?

    tego nie wiemy, ale zapisanie dziecka do np panstwoweg zlobka graniczy z cudem,
    pozostaje ci wiec opiekunka lub prywatne, koszty podobne, ale lepiej do zlobka,
    wtedy ma kontakt z innymi dziecmi

    > pytam sie ponownie na co choruje i czym go faszeruje?

    niewazne

    > Za 300 zl to moze moja babcia brala lekow, teraz nie zyje ( z przedawkowania
    > jednego)

    ja tu nie pisze o kosztach lekow, tylko o popiece medycznej, dodam prywatnej, bo
    jesli chodzi o panstwowa to predzej umze niz sie do lekarza zapisze, a w
    przypadku dziecka z problemami musisz miec mozliwosc pojscia do lekarza tego
    samego lub nastepnego dnia, a nie umowienia sie na wizyte za 3 miesiace

    > tylko po jaka cholere wszystko wypisujesz na raz, to ze w jakims miesiacy w
    > roku nalezy zakupic nowe ubranai nie znaczy ze nalezy to robic kazdego
    > miesiaca, koszty trzeba rownomiernie rozmiescic w calym roku. Tak np by
    > zostalo na ksiazki na wrzesien, a nie zadac dodatkowych 400 zl co mesaic bo we
    > wrzesniu nalezy tyle zaplacic a takie rozumowanie prezentujesz.

    gosciu nie rozsmieszaj mnie, pogadaj ty z kims kto ma dziecko a pozniej wypisuj
    takiebanialuki, bo juz ci ludzi pisali ale iwdze ze nie przyswajasz informacji
    tekstem

    im mniejsze dziecko tym czesciej kupujesz jakies ubranka, nawet co miesiac, przy
    czym im wieksze dziecko tym koszty tych ubranek i bucikow, coraz bardziej
    przypominaja koszt ubran dla doroslych i pewnie ze mozna kupic kombinezonik dla
    dziecka za 30 zlotych, nawet ladnie wyglada, tylko co z tego, ten kombinezonik
    nie przepuszcza powietrza i dziecko w nim sie niemilosiernie grzeje i poci, co
    po pierwsze jest malo higieniczne, a po drugie bardzo takie dziecko meczy, o
    latwosci zlapania w takim przypadku przeziebienia czy czegos gorszego wspominac
    juz chyba nie musze