  • Data: 2007-12-07 00:25:08
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy, uważasz, że ta pani jest skazana na totalną pauperyzację?

    Akurat nie znam tego słowa, chociaż chyba już gdzieś je słyszałem.

    A ta pani jest skazana na zarabianie na siebie - podobnie, jak znakomita
    większość ludzi w wieku produkcyjnym w całym kraju. Niech więc się
    zabierze za robotę i podwyższanie kwalifikacji (skoro jej mało
    zarobków), a nie próbuje kombinować, jak tu innym zabrać.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com