  • Data: 2007-12-06 22:56:09
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
    news:fj9s01$t06$2@news.onet.pl...

    > Widzisz, Anka jest z bardzo patriarchalnej, w zasadzie XIX wiecznej chyba
    > rodziny. Wg niej kobieta służy mężowi i go obrabia i obsługuje. A niestety
    > to już przeszłość w wielu domach i teraz bardzo często jest tak, że facet
    > zasuwa nie dość, że w pracy to jeszcze przy dzieciaku i przy domu.

    No widzisz, jednak nie czytasz ze zrozumieniem:))))
    Nie. Ja jestem za pełnym równouprawnieniem, ale nie mogę zrozumieć, dlaczego
    niektórzy ludzie w momencie, kiedy decydują się na rozwód, zmieniają się w
    hieny. Nie wszyscy, bo znam takich, którzy rozstali się w sposób kulturalny
    i z pełnym posznowaniem praw wszystkich członków rodziny. Nikt nie każe
    mężowi płacić żonie alimentów do końca życia, ale skoro chce odejść, to
    niech przynajmniej zadba o to, żeby matka jego dziecka miała za co na nowo
    poukładać sobie życie, znaleźć prace, mieszkanie itp.. No po prostu,
    nabałaganił, to niech po sobie posprząta:)))
    Ale do tego trzeba ludzi z dużą klasą, a takich, jak widać, mało jest wśrod
    nas.
    Anka
    PS. To kto w końcu u Ciebie jest tą złotą kurą, bo coś się plączesz w
    zeznaniach?