  • Data: 2007-12-07 01:03:58
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak swoją drogą to dbaliśmy o nasze dziecko. Nie oszczędzaliśmy na nim.
    > Chodził poza przedszkolem na zajęcia dodatkowe, czasami do kina, basen, cyrku.
    > W ten sposób inwestowaliśmy w niego aby aby wyrósł na mądrego i dobrego
    > człowieka.
    >
    > I jeszcze jedno. Nie żyjemy w luksusach. Wynajmujemy mieszkanie, spłacamy
    > kredyt hipoteczny itd.
    >
    > Więc nie opowiadajcie, że żyłam w luksusach. Nawet na wczasy nie było nas stać :(

    Nosz kurwa no! *Trzy* razy w całym swoim życiu byłem na basenie, z czego
    raz w celu poderwania ratowniczki, a nie jako klient. Trzy razy! W cyrku
    natomiast byłem jeden raz.

    Tak, obecnie mnie już stać, ale nie mam z kolei czasu.

    Poza tym, kredyt hipoteczny z czymś się wiąże. Jeśli do tego dodać,
    wynajmowane mieszkanie, to CZYM WG CIEBIE JEST LUKSUS ?

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com