  • Data: 2007-12-07 03:15:53
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nosz **** no! *Trzy* razy w całym swoim życiu byłem na basenie, z czego
    > raz w celu poderwania ratowniczki, a nie jako klient. Trzy razy! W cyrku
    > natomiast byłem jeden raz.
    >
    > Tak, obecnie mnie już stać, ale nie mam z kolei czasu.
    >
    > Poza tym, kredyt hipoteczny z czymś się wiąże. Jeśli do tego dodać,
    > wynajmowane mieszkanie, to CZYM WG CIEBIE JEST LUKSUS ?

    No ale w POLSCE to basen jest luksusem! W kazdym razie cenowym. Dokad tam bylem,
    to tez nie chodzilem, bo to nie mialo sensu. Wyjechalem i chodze, bo place okolo
    10zl za siedzenie caly dzien i nikt mnie nie goni do szatni, ani nie dolicza mi
    za czas przebierania i suszenia. W POLSCE prawie wszystko jest luksusem. Taki
    kraj - niskie zarobki, wysokie ceny :))
    Nie chcesz luksusow? Wyjedz :)