  • Data: 2007-12-07 06:31:58
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MałGosia napisał(a):
    > Sowiecki Agent napisał
    >
    > Zyje z pieniedzy, ktore zarabiam _wspolnie_ z mezem - to tak na
    > marginesie
    >
    > ZMieniac mozesz codziennie, prac co 4 dni, majac 8 koszulek.
    >
    > Czyli jednak wychodzi na moje, ze pierzemy po jednorazowym uzyciu. I
    > przez kilka lat takie podkoszulek za - przypominam - 3-7 zl wyglada
    > nadal na tyle dobrze, zeby mozna w nim bylo chodzic do pracy.

    a kto ci kaze kilka lat nosic? ja pisalem ze ja mam kilkuletnie i dobze
    sie sprawuja. A pod bluza to raczej zarowno mnie jak i kazdego w wokol
    j. jak on wyglada, czy starta jest 'farba', rysunek czy nie.

    > Owszem, o dziecku, bo matka dla siebie nie bedzie w ogole potrzebowac
    > pieniedzy.

    to po cholere piszesz o chodzeniu do biura i pracy z klientami?

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl