    From: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Date: Wed, 05 Dec 2007 12:18:23 +0100

    Madzia pisze:
    Twierdzi, że nie ma kochanki a powodem jest to, że ja
    > za mam mniejsze potrzeby seksualne.

    Może warto się zastanowić nad tym. Jakiś seksuolog?
    Właściwie od tego wypadałoby zacząc

    > Mąż głównie zarabiał, wynajmowaliśmy mieszkanie, czekamy na własne
    > mieszkanie kupione na kredyt.
    na kogo kredyt, kto splaca, kto zostaje w mieszkaniu

    > Ja zarabiam 1300 netto.
    Są tacy co zarabiają mniej i też mają dzieci na utrzymaniu. Przykre ale
    prawdziwa. Taki kraj

    > * proszę napiszcie na jakie alimenty mogę liczyć biorąc pod uwagę to muszę
    > przeprowadzić się w takiej sytuacji z dzieckiem do innego miasta bo tu nie
    > jestem zupełnie w stanie sie utrzymać.
    Nie rozumiem - najpierw chcesz 2000 alimentów (czyli z pensją ok 3300) i
    mówisz, że nie możesz się utrzymać..

    Dziecko jest w wieku przedszkolnym i bardzo chorowite.
    Tzn szpitale czy przeziębienia?

    > * mąż chce rozwodu bez orzekania o winie bo nie chce płacić alimentów na
    > mnie.
    Przecież zarabiasz, dlaczego miałabyś dostawać alimenty?

    Moze powinnam wziąc sobie prawnika?

    Jeżeli cię stać to powinnaś.
    Ale seksuolog też nie zaszkodzi.