  • Data: 2007-12-05 11:14:26
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja wcale nie potrzebuję życia w luksusie i nie chcę zarobić na rozwodzie.
    > Przecież nawet jak będę miała w sumie na utzrymanie siebie i dziecka 3000
    > zł/ m-c biorąc pod uwage to że być może w obecnej sytuacji będę musiała
    > wynając mieszkanie , zmienić pracę (przez pewien okres w ogóle mogę nie
    > pracować), opłacić przedszkole. To wcale nie zostaje mi na luksusy. Nie
    > przesadzajmy.

    Wynajem sensownego mieszkania to 500 zł opłatami, pracę można niestety
    znaleźć od ręki, przedszkole to góra 200 zł. Żarcie dla Ciebie to 300
    zł, dla dziecka powiedzmy nawet 450 zł.

    500+200+300+450 = 1450

    Nawet dołóżmy do tego jakieś ubrania, niech to będzie dla Ciebie średnio
    50 zł miesięcznie. Pozostałe potrzeby dziecka, to 200 zł - luksusów mu
    nie potrzeba, a taka kasa daje przyzwoity poziom. Tak więc mamy 1700 zł.

    Na co chcesz wydać pozostałe 1300 zł ?

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com