  • Data: 2007-12-05 11:29:41
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Człowieku! Chyba nie masz pojęcia o życiu. Wynajęcie sensownego mieszkania
    > za 500 zł??? Z opłatami?
    > Chyba zatrzymałeś się gdzieś 10 lat wstecz.
    > Sam czynsz to ok 300zł plus prąd 50zł, telefon 50zł., woda 50zł., gaz 20zł
    > tj około 500zł plus oczywiście odstępne za mieszkanie

    Ale Ty ponoć chcesz wyjechać z obecnego miasta, gdyż Cię ponoć nie
    będzie stać na utrzymanie się tam.

    Powtarzam: na zadupiu (=w mieście do 200 tys. mieszkańców) mieszkanie,
    jak się pochodzi i dobrze poszuka, można znaleźć za 500 zł z opłatami
    włącznie. Dzisiaj.

    Acha, po co Ci telefon? Do tego aż za 50 zł?

    Kup sobie komórkę pre-paid. Będzie to kosztować realnie ok. 50 zł za 3
    miesiące, zakładając oczywiście, że nie będziesz przez niego wygadywać
    pierdół, tylko dzwonić wg staropolskiej metody "3-9-15". A stary aparat
    kupisz za grosze lub nawet wydębisz za friko od kogoś, kto kupił sobie
    nowy model. Ja tak jechałem przez kilka lat, dobijając kilkanaście
    starych aparatów.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com