  • Data: 2007-12-05 14:20:58
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pamana napisał
    > i to wieczne pieprzenie ni epracowala a dzieciakiem i domem
    > zajmowala sie ukrainka ??
    > to ze byl obia di on mogl spokojnie pracowac i sie realizowac bez
    > dzieciaka na glowie to zrobilo sie samo .
    > kiedy wreszcie zmieni sie ta glupia mentalnosc ze kobieta w domu=
    > gapi sie w tv i maluje pazury :-/

    Widze po niechlujnie napisanym tekscie, ze sie zdenerwowalas :) Nie
    uwazam, iz zajmowanie sie dzieckiem i domem to nie jest praca. Ba!
    Nawet uwazam, ze to ciezsza praca, niz niejedna zawodowa. To co
    napisalam, napisalam w klimacie mojego przedpiscy i piszac "nie
    pracowala" mialam na mysli tylko to, ze nie pracowala zawodowo.
    A co do przykladu, ktory podalam, to akurat przyslowiowa "ukrainka"
    zajmowala sie ich dzieckiem codziennie.

    pozdrawiam
    Gosia