  • Data: 2007-12-05 10:07:11
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie ja wyskakuję z alimentami. To jest decyzja mojego męża.
    > Ja go nadal kocham i chciałabym z nim być.
    > A myślę realnie. Muszę za coś utrzymać nie tylko siebie ale i dziecko (tym
    > bardziej, że dziecko ma problemy zdrowotne)

    Się utrzymać (nawet z dzieckiem) nie oznacza automatycznie "się dorobić
    na rozwodzie". Masz 1300 netto - jeśli nawet założymy, że małżeństwa się
    nie da uratować, to alimentów powinnaś dostać tylko tyle, aby, jak sama
    napisałaś, móc się z dzieckiem utrzymać. 1500-2000 to znacznie ponad ten
    poziom.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com