  • Data: 2007-12-05 10:08:11
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Madzia" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fj5rf6$d4f$1@inews.gazeta.pl...
    > * mąż chce rozwodu bez orzekania o winie bo nie chce płacić alimentów na
    > mnie.Chce się jakoś dogadać. Ale nie wiem czy mogę mu ufać. Moze powinnam
    > wziąc sobie prawnika?
    Znam z życia przypadek kobiety, która rozeszła się z mężem w momencie, gdy
    oboje mieli ok. 60 lat. Przez całe życie to on zarabiał na dom, i właściwie
    na jej utrzymanie. Ona zajmowała się domem, nie pracowała, więc i nie
    wypracowała sobie odpowiedniej emerytury. I udało jej się wygrać sprawę o
    to, żeby były mąż płacil jej alimenty. Więcej szczegółów nie znam.