  • Data: 2007-12-05 10:54:44
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Madzia" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fj5si5$hgl$1@inews.gazeta.pl...
    > Próbowałam z nim rozmawiać bo nie mogę zrozumieć jego postępowania ale on
    > niestety jest już zdecydowany. Sczerze mówiać podejrzewam udział innej
    > kobiety w jego decyzji.

    Zwariowałaś. Jeśli nie ma innej kobiety - to tylko jedno rozwiązanie - ma faceta.
    Faceci są cierpliwi i potrafią nieźle się maskować. To może trwacjuż długo i jeszcze
    długo,
    zanim się okaże, że jednak jest jakaś konkurencja.

    > Sprawa jest już przesadzona

    Walcz o niego. On wbił sobie do bani, ze już sprawa przesądzona i nie będzie chciał
    cię
    słuchać. Mózg mu się na twoje argumenty zablokował i częściowo steruje nim inna ...
    osoba.

    Przeżyliście razem kilka lat - on chce to skasować. Dobrze, że ty przyjmuesz to
    znośnie,
    ale twoje straty morlane będą o wiele większe przez kilka następnych lat.
    Albo weź od razu super skutecznego adwokata, który rozwałkuje go na drugiej
    rozprawie,
    zapłać za detektywa, który dostarczy mu argumentów, albo licz na cud.
    Jeśli facet nie ma nikogo, to odda ci (dziecku) dobrowolnie nawet 1000 zł /mc.
    Jeśli jest inaczej, druga kobieta nie pozwoli na to, dostaniesz grosze.
    A jak z mieszkaniem?

    To jest pieprzona WOJNA. I albo ją wygrasz, albo polegniesz na wiele lat.
    Mówię to jako facet po przejściach.

    Jeśli to możliwe, porozmawiaj z nim też o separacji - może za jakiś czas zrozumie,
    że skok w bok dobry jest na krótko?

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin