    From: "Tiger" <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Matura, studia - pilne
    Date: Fri, 22 Jul 2005 02:24:15 +0200

    Maja obowiazek udostepnic oryginal. To Twoja wlasnosc. Skladasz
    oswiadczenie, ze oryginal pobrano i zostanie zwrocony w danym terminie. W
    dziekanacie robia sobie kopie i poswiadczaja na wlasny uzytek. Jezeli nie
    beda tego chcieli zrobic - blyskawicznie zglaszaj skarge do MENiSu, podajac
    nazwiska i daty zdarzen. Uczelnia nie moze zgodnie z prawem odmawiac Ci
    dalszego prowadzenia rekrutacji, jezeli udowodniles przy pomocy dokumentu,
    ze masz zdana mature. W razie watpliwosci, gdyby nie chcieli Ci wydac, dzwon
    na miejscu do kuratorium oswiaty i ministerstwa. Taki bandytyzm nadaje sie
    dla Rzecznika Praw Obywatelskich... duh. Wewnetrzne regulacje uczelni nie
    moga naruszac praw obywatelskich.

    Pozdrawiam,

    Tiger