  • Data: 2005-07-22 06:35:28
    Temat: pytanie o odpis, też pilne...
    Od: "KasiaG" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam podobną sytuację tzn dostałam się właśnie na wymarzone studia, tyle że
    mój orginał świadectwa trzyma uczelnia (prywatna, studiowałam tam przez rok)
    i nie chce wydać. Mniejsza o uczelnię, z nimi sobie poradzę tyle że trochę
    to potrwa. Chodzi mi raczej o to, że mam odpis świadectwa a nie wiem czy
    odpis to dla uczelni (tej do któej włłaśnie się dostałam) to samo co
    orginał? Poza tym już wcześniej wysłałam im notarialnie poświadczoną kopię
    odpisu, czy to im powinno wystarczyć czy muszę jednak złożyć orginał odpisu?
    U mnie też sprawa jest pilna, mam czas do środy.
    Proszę, odpowiedzcie!