  • Data: 2005-07-23 11:00:20
    Temat: Re: pytanie o odpis, też pilne...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KasiaG" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dbss5q$cog$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeszcze jedno. Ma Pan może jakieś namiary na ten pdf o którym była
    mowa? Nie
    > chcę zbytnio zadrażniać sprawy z moją starą uczelnią, ale jakaś
    podstawa
    > prawna może mi się jednak przydać (chodzi o podstawę prawną tego, że
    takie
    > przetrzymywanie dokumentów jest nielegalne)

    Andrzejowi chodzi o kodeks karny. Wrzuć w google, a wyświetli Ci całe
    mnóstwo stron zawierających ten tekst. Również w html-u. W pdf publikuje
    serwer sejmowy pod adresem http://www.sejm.gov.pl Nie chce mi się zyskać
    dokładnie, ale w wyszukiwarkę wpisujesz kodeks karny i masz. Z tym, ze
    szybciej to google znajdą.