  • Data: 2004-01-23 06:18:20
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości
    news:buprbm$s8g$2@atlantis.news.tpi.pl

    > udac sie po dres do kompletu

    Heh, jeśli to jest propozycja to ja z kolei proponuję Ci
    abyś przestał oceniać wszystkich ludzi według jednej
    miary, swojej_swego środowiska miary.
    Mój pies (rottwailer) ma 7 lat i waży ok. 65 kg. Na imię
    ma "Mały" (to z przekory) i śmiem twierdzić iż jest bardziej
    rozsądnym stworzeniem niż nie jeden człowiek. *On* nigdy
    nikogo nie zaczepił, *on* nigdy nikogo nie ugryżł, *on*
    po prostu wie, że jest bardzo silnym stworzeniem i
    *nie musi_nie chce nikogo zaczepiać. *On* idąc "olewa"
    to co się dzieje dookoła dopóki nikt go nie sprowokuje
    do *obrony* .

    Nie próbuj mi tylko podawać ilość zagryzionych ludzi przez
    te psy. Corocznie w Polsce odnotowuje się ok. 8000
    pogryzień przez psy. "Udział" rottwailerów jest znikomy
    (lecz jak "skuteczny") gdyż są to dwa lub trzy przypadki
    w skali roku. Czy to źle świadczy o tej rasie?. Znasz
    przypadek (Łódź) gdy pies policyjny zagryzł dziecko?.
    Był to owczarek niemiecki. Wiemy, że policja ma jedne
    z najlepiej wyszkolonych psów i co się stało?. Kto winny,
    pies czy człowiek?. Ja "obstawiam" na człowieka!.

    PS. 1. Pytanie do Hanki było tylko z przekory i próbą
    "prowokacji".
    2. Mówiąc Twoją gwarą - na jakiej wysokości "nosisz"
    krok w spodniach (jaki ich krój), czy aby nie takie
    z miejscem na pampersa?. (krok przy kolanach)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Fajni faceci niefajnie kończą."