  • Data: 2004-01-24 22:42:09
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości
    news:buunio$13f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > dla mnie wniosek z dyskusji jest jeden - jestes nieodpowiedzialna,
    > ryzykujesz zyciem swojego dziecka i dorabiasz do tego demagogiczna
    > ideologie.

    Nie powiem Ci jakie wnioski ja wysnułam na Twoj temat, bo jestem za dobrze
    wychowana:-)) Ponawiam jednak moją propozycję - kup sobie psa i spraw sobie
    dziecko a dopiero potem zabieraj głos z pozycji autorytetu - póki co czuję
    się tak jakby prawa jazdy uczył mnie człowiek, który w życiu nie siedział za
    kierownicą. I chociaż mi daleko jest od demagogii to ty po prostej suniesz w
    stronę absurdu. Zeby móc się wypowiadać na jakiś temat, trzeba mieć o tym
    chociaż blade pojęcie - Tobie zaś nawet takowego brakuje:-))

    Heh, właśnie mi się przypomniało. Jest w Krakowie hodowla rottweilerów,
    bardzo renomowana - wejdz na ich strone internetową
    http://skordatura.4lapy.info/r/galeria.html tam jest dział "rottweiler i
    dziecko". Widzisz tego niemowlaka w otoczeniu rottweilerów?:-)) Gdyby byly
    takie krwiożercze jak sądzisz to pożarłyby malca razem ze spiochami i
    łóżeczkiem. Skądinąd między innymi z rad właścicielki hodowli korzystałam w
    dziedzinie kontaktów rotta z moim synkiem:-)

    HaNkA