  • Data: 2004-01-23 12:51:36
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: Marcin <m...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-01-23 07:18, Użytkownik Andrzej_K. napisał:

    > Heh, jeśli to jest propozycja to ja z kolei proponuję Ci
    > abyś przestał oceniać wszystkich ludzi według jednej
    > miary, swojej_swego środowiska miary. (bla bla bla bla bla...)

    przezylem w swoim zyciu smierc dosc bliskiej osoby zagryzionej przez
    rottwailera, ktory przez 6 lat byl bardzo lagodnym stworzeniem. ja wiem
    jedno - jamnik nie zagryzie nikogo - rottwailer moze, wiec hodowanie
    takich psow jest dla mnie kompensacja jakis kompleksow i brakiem
    wyobrazni. a doswiadczenia zyciowo powoduja, ze nic tego zdania nie
    zmieni i wszystkich wlascicieli rotwaiilerow mam za dresiarzy, ktorzy
    sie musza popisac, jakiego to oni maja pieska i jak dobrze potrafia go
    wyszkolic, ze wlasnie ICH jest lagodny, a jezeli jakis piesek kogos
    zagryzl, to jest to wina czlowieka. powiadam Ci GOWNO PRAWDA! i zycze Ci
    z calego serca, aby, Twoj piesek nigdy nie dal Ci powodow do zmiany
    Twojego zdania....

    marcin