  • Data: 2004-01-21 15:21:53
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Krzysztof Doniczka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hura! Nareszcie się za to wzięli!
    >
    > Jeszcze za nie sprzątających po pupilkach powinni się wziąć.
    >
    > ATSD to właścicielom psów nie sprzątających pupilkach kazałbym zeżreć to
    > gówno, które zostawiają...

    A przepraszam co mam zrobić z tym za przeproszeniem gównem ? schować do
    kieszeni ? Zastanawiałeś się kiedyś co by było gdyby wszyscy posiadacze psów
    zaczęli zbierać psie odchody i wrzucać do koszy na śmieci ? Panował by smród
    nie do zniesienia, szczególnie latem. Po to właściciele psów powinni płacić
    podatek od psa, aby władze miasta czy kto tam jeszcze zatroszczył się np o
    postawienie specjalnych koszy w tym celu przeznaczonych. Niestety podatek od
    psa pobierany jest nie wiadomo za co tak więc większość ludzi po prostu go
    nie płaci. Ja oczywiście również. Na szczęście mieszkam 100m od pól gdzie
    pies może sobie w spokoju pobiegać i załatwić potrzeby fizjologiczne nie
    będąc przez nikogo niepokojonym. Poza tym działa na korzyść przyrody,
    nawożąc grunty rolne :-)