  • Data: 2004-01-21 15:33:34
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Doniczka" <k...@i...pl> napisał:

    > A przepraszam co mam zrobić z tym za przeproszeniem gównem ? schować
    > do kieszeni ? Zastanawiałeś się kiedyś co by było gdyby wszyscy
    > posiadacze psów zaczęli zbierać psie odchody i wrzucać do koszy na
    > śmieci ?

    czyli jak lezy na trawnku to mamy do czynienia ze zjawiskiem:
    Smierdzenia rozproszonego, ktore wyglada lepiej niz w koszach na smieci...
    ;-)

    > Po to
    > właściciele psów powinni płacić podatek od psa, aby władze miasta czy
    > kto tam jeszcze zatroszczył się np o postawienie specjalnych koszy w
    > tym celu przeznaczonych.

    no to bierzcie te psy i srajcie urzednikom magistratu pod oknami. moze
    cos to da ;-)

    > Niestety podatek od psa pobierany jest nie
    > wiadomo za co tak więc większość ludzi po prostu go nie płaci. Ja
    > oczywiście również.

    a to dobre miejsce sobie znalazles na tego typu deklaracje... ;-)
    buehehe...

    > Na szczęście mieszkam 100m od pól gdzie pies może
    > sobie w spokoju pobiegać i załatwić potrzeby fizjologiczne nie będąc
    > przez nikogo niepokojonym. Poza tym działa na korzyść przyrody,
    > nawożąc grunty rolne :-)

    jasne... gowno najpierw wysycha, a potem rozpada sie w pyl... jego
    korzystny nawozenia jest znikomy, ale co tam. ciekawe jak dlugo bedzie to
    argument psiarzy... skoro dziala tak dobrze, to dlaczego wlasnie nie chodza
    z woreczkami i nie zbieraja kupek, a pozniej nie przekopuja ogrodka..
    buehehe...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448