  • Data: 2004-01-21 16:42:09
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Doniczka" <k...@i...pl> wrote in message
    news:bum5e6$qte$1@news.onet.pl...
    > A przepraszam co mam zrobić z tym za przeproszeniem gównem ? schować do
    > kieszeni ?

    pisałem już wcześniej, ale napiszę ponownie
    w Szwecji (w wielu innych państwach również) potrafią posprzątać po psie -
    najpierw do torby papierowej lub foliowej, a później do kosza (zresztą
    potrafią też pojemnik po HappyMeal w McDonaldzie rozłożyć i przez specjalną
    szparę włożyć do pojemnika na odpadki papierowe, co zabiera nieco czasu, ale
    jednak wszyscy tak robią)
    niestety w Polsce nadal panuje przekonanie, że wszystko można, byle nie na
    własnym podwórku - nawet policjant wywala niedopałki przez okno radiowozu -
    oczywiście przed drzwiami swojego mieszkania tego samego nie zrobi
    ciekawe czy to kwestia wychowania narodu czy tak już jest w genach Polaków

    pozdrawiam
    plusz
    /porada miesiąca: wysyłając list do wielu użytkowników korzystaj z pola UDW
    (BCC) /