  • Data: 2010-03-23 17:46:17
    Temat: Re: Mandat na podstawie fotoradaru
    Od: "Gray" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości
    news:b51102f8-e38d-461b-a924-eb738d765e67@x12g2000yq
    x.googlegroups.com...

    >chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś zna konkretne orzeczenie sądu,
    >który wydał opisany wyrok, lub wie gdzie takowego szukać? Dostałem
    >właśnie wezwanie na komendę Policji i chciałbym być przygotowany na
    >ewentualność, poza tym nie chcę podpierać się artykułem z onetu.

    Pomijając aspekty poruszane w tym tyg. na grupie i roztrząsanie szczegółów
    należy nadmienić, że Policję orzeczenia sądów nie wiążą. Również orzeczenia
    sądów nie wiążą innych sądów. Wiążące bywają orzeczenia Sądów Najwyższych, a
    i tu przyjmują sobie dowolną interpretację. A bzdury o zwracaniu pieniędzy
    po otrzymaniu mandatu są wręcz śmieszne. Jedyna kwestia to twoja decyzja czy
    przyjmujesz mandat czy Policja skieruje wniosek o ukaranie do sądu, gdzie
    winę Ci udowodnią (z dużym prawdopodobieństwem).

    Pzdr.
    --
    Gray