  • Data: 2010-03-24 17:52:54
    Temat: Re: Mandat na podstawie fotoradaru
    Od: "Zubaj" <z...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Nie wiem jakie fotki robia stacjonarne fotoradary ale...
    mialem kiedys watpliwa przyjenosc byc na zdjeciu z takiego
    przenosnego postawionego w rowie.
    Kiedy blyslo to go zauwazylem i zawrocilem furke szukajac
    milych panow. Siedzieli niedaleko w starym polonezie bez oznaczen.
    (jak by komus przyszlo do glowy zabrac przenosny radar na pamiatke to nie
    radze
    bo ZAWSZE sa w poblizu)
    No wiec podchodze do panow i mowie czy mozna sprawdzic czy to na pewno mnie
    blyslo
    i z milym funkcjonariuszem powedrowalismy do tego ustrojstwa.
    Gosc zdjol blaszany panel a tam piekny kolorowy monitorek okolo 14cali.
    Cofnol pare fotek w tyl i bylem, az mi sie kolana ugiely bo prawie
    bylo widac moje plomby a co dopiero pasy telefon czy cos innego.
    Nastepnie wtyknol pendrive-a zgral fotki, pozbieral zabawki
    i poszedl pisac dla mnie kwity.
    Miesiac pozniej prawdopodobnie z tego samego fotoradaru
    zobaczylem fotke mojej zony przeslana na wiejski komisariat
    bo bylem wezwany do identyfikacji kierowcy. Uwierzcie
    ze to przeszlo tyle kser i faksow ze ciezko bylo milym pana
    odroznic mezczyzne od kobiety.
    Reasumujac.
    Lepiej uwazac bo jak sie ktorys uprze to moze znalezc
    te lepsze fotki.

    Pozdrawiam:
    Zubaj