  • Data: 2010-03-23 17:34:06
    Temat: Re: Mandat na podstawie fotoradaru
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-23 17:01, Użytkownik witek napisał:

    > przeszukaj archium grupy z tego tygodnia to sie dowiesz.

    Tylko mu w głowie namieszają.
    Ale ma kilka możliwości:
    Może przyznać że to on i przyjąć mandat oraz punkty.
    Może przyjść z kimś i oświadczycie że to ta druga osoba.
    Generalnie jest to metoda na zwalenie punktów na dziecko,
    siostrzeńca czy małżonkę.
    Jest to jak najbardziej akceptowane przez policję.
    Możesz też zeznać że nie ty prowadziłeś samochód.
    Masz wtedy obowiązek wskazania komu samochód powierzyłeś.
    Za odmowę lub stwierdzenie że nie pamiętasz mandat za
    niewskazanie ale punktów nie mogą naliczyć.
    To też jest przez policję akceptowane ale już bez uśmiechu.
    Mandatu możesz nie przyjąć (za niewskazanie) stwierdzając
    że wolisz powalczyć w sądzie, nie najmądrzejsze rozwiązanie
    ale czasami bywa skuteczne.
    Możesz wskazać też wskazać grupę ludzi którzy mieli feralnego
    dnia dostęp do twojego samochodu, zostawiłeś kluczyki w domu
    i nie wiesz kto jeździł. Będą straszyć mandatem ale olewasz.
    W znanych przypadkach policja odpuszczała w takich przypadkach.
    Ale jak nie odpuszczą i skierują do sądu to możesz wygrać ale
    i podobno można przegrać (takiego przypadku nie znał nikt na grupie)
    i są wtedy wyższe stawki do zapłacenia.
    :-)