  • Data: 2024-06-04 14:42:39
    Temat: Re: Mało? Dużo?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.06.2024 o 14:22, A. Filip pisze:

    > Jak chcesz pełnego cynizmu: wystękaj wprost o ile mają wzrosnąć nakłady
    > na policje, ile ty jesteś gotów dać więcej.

    Jestem gotowy dać fundusz kościelny, wynagrodzenia klechów w szkołach, w
    szpitalach, kapelanów w urzędach...
    Mogę znaleźć więcej ile jestem gotowy dać więcej.

    > Czy policjant ma zarabiać
    > więcej od nauczyciela?

    Gdyby miał wyższe kwalifikacje niż nauczyciel, to dlaczego nie?
    Jeśli dałby radę ogarnąć równocześnie 30 osób w poczekalni komisariatu i
    ruszyć dupę zamiast czekać na termin umorzenia, to może warto to rozważyć.

    Mam znajomą, która uczy w szkole specjalnej, od lat. Nie wiem ile ma tam
    uczniów w klasie (kiedyś mówiła, ale nie pamiętam) i potrafi ogarnąć
    podczas zajęć śliniących się, grzebiących sobie w majtach, krzyczących,
    śmiejących, płaczących, robiących w gacie i cholera wie co jeszcze
    robiących kilku- i nastolatków. I to równocześnie.
    Powinna zarabiać więcej niż policjant i mieć takie jak policjant dodatki?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr