    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Majteczenie po wypadku
    Date: Fri, 11 Oct 2024 20:01:27 +0200
    <ve3q9u$kpt$1@news.chmurka.net>
    <ldfsgurtctbg$.fyykr81x22lu$.dlg@40tude.net>
    <ve417f$min$1@news.chmurka.net>
    <lioifng34yjx.bzylmi1k5p5n$.dlg@40tude.net>
    <ve8q76$rhk$1@news.chmurka.net>
    <vm0cxdy3sngj$.1hm8mmo0ue6yk$.dlg@40tude.net>
    <ve8src$rhj$3@news.chmurka.net>
    <5...@4...net>
    <ve8u4u$rhk$4@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ve92gu$rhk$6@news.chmurka.net>
    <2kepnoh96q76$.4od5n3z36utk$.dlg@40tude.net>

    W dniu 11.10.2024 o 11:14, J.F pisze:

    > Ale to było po paru dniach, więc 48h mija i co?

    Przez 48 nie zdążą śladów z jezdni odczytać. Internet im odcieli w
    prokuraturze czy jutuba, bo filmiki to już następnego dnia latały...

    > A to nie wiem ... zabić go nie zabili :-( wiec nieduże.

    Zabili, ale to inna sprawa. Odszkodowanie za niesłuszne zatrzymanie -
    oddali spadkobiercom?

> [...]
    > wysokich, toksycznych dawek amfetaminy, tramadolu oraz substancji z
    > grupy syntetycznych katynonów, kilkukrotnego rażenia prądem z
    > paralizatora, z powodu wywierania - prawdopodobnie wielokrotnego -
    > silnego ucisku na szyję przez osobę lub osoby drugie podczas
    > obezwładniania. Kolejne opinie wykazały, że 25-latek zmarł na skutek
    > syndromu excited delirium, czyli zespołu groźnych dla życia powikłań,
    > charakterystycznych dla narkomanów i osób z zaburzeniami
    > psychicznymi."
    >
    > To jak z tymi dawkami amfetaminy - wysokie, czy tyle co nic ?

    No właśnie...

    > To powiesić tym w komusariacie.

    Już dawno proponowałem eksperymet - udusić na śmierć rażąc taserem. Jak
    wyżyją to przeprosić:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!