  • Data: 2014-05-09 14:40:47
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Moje doswiadczenie pokazuje, ze wraz z coraz wieksza iloscia wydarzen
    > coraz latwiej przewidywac na przyszlosc. Bo doswiadczenie i praktyka na
    > to pozwalaja. W przypadku gdy robi sie cos pierwszy raz, wielu rzeczy
    > mozna nie przewidziec lub zle oszacowac.

    Biedne te dzisiejsze dzieci, które w wieku 18 nigdy wczesniej nie musiały
    gdziekolwiek dojechac na czas. Na miejsce gdzie działby się coś co byłoby
    dla nich bardzo ważne. Oj biedne...
    Pytanie tylko, czy, jak piszesz w innym poscie, produkuje sie dzis głupich
    konsumentów, czy moze jednak to Ty prognozujesz takowych.
    Bo jednak ogromna wiekszośc zdążyła. Wiec moze nie jest tak źle.