  • Data: 2014-05-09 15:26:55
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > A to akurat nie problem - skoro im coś walnęło to prosze o spisanie danych,
    > podanie numeru konta i umawiam się na płatnośc przelewem.

    I potem biegać za nimi czy przelew doszedł, czy zaksięgowali itd... a może
    to mi coś walnęło w banku, albo np. karta nagle się nie czyta?

    > Ano. Nawet mi się ostatnio przydała (patrz na grupie samochodowej watek o
    > navi google)

    Navi Google to syf. Kiedyś pod Kielcami, gdy szukałem jakiejś małej
    wiochy (motorem, navi w słuchawkach), navi poprowadziła mnie "skręć
    w..." i cisza. I nie powiedziała w co mam sobie skręcić. I sobie kur...
    dojeżdżaj do skrzyżowania i sobie zgaduj gdzie masz jechać...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/