  • Data: 2014-05-09 15:10:57
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Nie wiem jak w calekj PL, ale tutaj to do tramwaju mam 3 minuty, i w 10
    > minut moge byc w centrum. W porze korkow. Raz pojechalem taryfą - 25
    > minut. Spoznilem sie na spotkanie. Co prawda tylko 5 minut, ale
    > tramwajką wszedlbym na styk....

    http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2011/11/c01c3a
    411e1d86f76112673153ad0b54.jpg?1320247408

    [...]

    > Nie w Kr i nie w okolicach centrum - korki sa nieprzewidywalne. Albo
    > inaczej - masz pewnosc, ze beda korki i wiesz, ze do wielu miejsc
    > szybciej dotrzesz tramwajką lub nawet na piechote. Bo taksi to albo ci
    > zajmie 5 minut albo 30.

    Nie musisz przewidzieć co do minuty. Musisz określić prawdopodobne okno.
    "20 minut" to chujowo słabe okno na zdarzenia o dużym znaczeniu życiowym.
    Weź przestań bronić gościa który zwyczajnie nie pomyślał.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl