    From: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: MPK Lodz
    Date: Wed, 3 Sep 2003 14:24:06 +0000 (UTC)

    Użytkownik kot_bury napisał:
    > ale sporządzone przez kontrolera

    Jak mi wypisywali opłatę dodatkową, to ja sam tam opisałem
    sytuację z mojego punktu widzenia. Opłata została anulowana.

    > to miejsce zauważyłem po podpisaniu - to była inna część "blankietu" , a ja
    > otrzymałem jedynie druk przekazu

    Dokładnie, bo to miejsce jest na odcinku, który zatrzymuje kontroler.
    Ale jest to miejsce na Twoje uwagi. Tak samo zresztą jest w przypadku
    kolei - masz prawo do wpisania swoich uwag.

    > zwyczaj zwyczajem... ale na moją prośbę zwrócić powinien natychmiast nie
    > wspominając przy tym że z nim wysiadł..:)

    Jeśli nie skończył jeszcze spisywać, to nie powinien zwracać.
    Ale oczywiście wysiadać z nim nie powinien - dlatego napisałem,
    żebyś to zgłosił.

    > jeśli ma problem z dokumentem może jedynie zadzwonić na policję. zatrzymanie
    > dokumentu tożsamości w takiej sytuacji w RP to przestępstwo. może zatrzymać
    > bilet lub legitymację (za pokwitowaniem)

    ;) Racja, zagapiłem, że pisałeś o dowodzie osobistym ;) Może zatrzymać
    bilet i/lub dokument uprawniający do ulgi, jeśli ma podejrzenia co do
    jego autentyczności - oczywiście za pokwitowaniem.

    Pozdrawiam,
    Gerard