  • Data: 2024-06-25 22:50:41
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2024 o 16:59, J.F pisze:

    > Mieliśmy. Istotnie trudno przy tym płuca osłuchać,
    > ale może spadek ryzyka zarażenia jest tego warty.
    > Tylko po prostu trzeba pacjentowi jasno powiedziec:
    > jak się stan pogorszy, to pan/i dzwoni i zgłasza.

    Przecież jasno powiedziano - lekarstwem na kowid jest areszt. A potem
    się dziwili że ludzie lekarzy unikają. To zupełnie nie do przewidzenia
    było:P

    > Przy innych się raczej szybko wyjaśniało, stąd i brak nagłośnienia.

    Wątpię. Mieli tam taki burdel, że dostałem decyzję o kwarantanie...
    tydzień po jej zakończeniu. Było minęło, są nowe sprawy, nikt się nad
    tym nie spuszczał.

    Jak poszedłem na test, to przez pomyłkę (wlazłem w kasku i kiepsko na
    boki widziałem) zamiast tam gdzie pobierają wymazy wlazłem tak gdzie
    przynosili testy z innych placówek - przez przypadek. Po kilku minutach
    znalazłem jakąś babkę w fartuchu i powiedziała że to lab i żebym się
    oddalił bez zamieszania, bo imba będzie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!