  • Data: 2024-06-25 23:02:24
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem, że nie wiadomo było wówczas, kto ma rację.

    Może bali się utraty pracy. Jaka rada lekarska tępiła wychylających się.

    Sami lekarze też się nie szczepili po pojawieniu się szczepionki, trza
    było ich nieco docisnąć aby dali przykład społeczeństwu:) Tak było,
    pamiętam.

    Pierwszy z brzegu:
    Porównywał szczepionki do komór gazowych. "Sroga kara ...
    23 maj 2020 -- Doktor Hubert Czerniak został skazany przez Naczelny Sąd
    Lekarski na dwa lata zawieszenia prawa wykonywania zawodu.
    Takich Czerniaków (musi "szur") było setki z czego głos dało kilka %.
    https://www.youtube.com/watch?v=VvFmCBYg164

    Działanie laboratoriów wielkiego brata:) 1 min 27 sek. pow. filmu.
    Czyli to co zapodałem w poprzednim filmie z cda.