  • Data: 2024-06-25 22:54:01
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem, że nie wiadomo było wówczas, kto ma rację.

    Problemem było to, że niby był naukowy konsensus, więc wiadomo było kto
    "ma rację";) A ten naukowy konsensus był sygnowany przez WHO i CDC,
    które są organizacjami politycznymi - CDC podlega bezpośednio pod rząd,
    a WHO jest agendą skrajnie skompromitowanej ONZ, gdzie liczy się
    polityka i stanwiska się normalnie... głosuje, a jej szefem jest...
    komunistyczny terrorysta z Etiopi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!