  • Data: 2024-06-25 18:02:15
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > naprawdę, nie rozumiesz słów?
    > Społeczeństwo najlepiej reaguje wtedy, gdy życie społeczne jest mało
    > zakłócone!

    Już widzę to społeczeństwo, bez odgórnych zakłóceń, gdy w szpitalu
    zabraknie respiratorów, a przed szpitalem czeka biała patriotyczna
    rodzina z dzieckiem i ta mniej patriotyczna i mniej biała, albo
    niedajboże homoseksualna.
    I tę nagonkę w szurskich prawackich ściekach, jak to prawdziwi Polacy
    nie uratowali dziecka/teściowej przez złych wrogów ojczyzny.
    Takie tam normalnie funkcjonujące społeczeństwo.

    > Kluczowe elementy to to, że nie odwołujemy planowych zabiegów.

    Pod warunkiem, że mamy zapewnioną pewność świadczenia niezbędnych usług
    opieki medycznej.

    > Opieka zdrowotna ma działać zgodnie z wiedzą lekarską, a nie jej wbrew, co
    > wymuszano na lekarzach.

    Wiedza lekarska jest taka, że amantadyna nie jest lekiem na covid.
    A to, że twój idol z USA coś tam sobie pomarudził o lekach
    przeciwhistaminowych, to nijak nie oznacza, że na covid są skuteczne.
    Wasza szurska "wiedza" nie ma nic wspólnego ani z wiedzą lekarską, ani
    tym bardziej z nauką.

    > To nie ma nic wspólnego z tym co tu napisałeś.

    Wręcz przeciwnie.

    > nie - należało działać tak jak przy każdej epidemii chorób
    > grypopodobnych,

    Czyli jak?
    Nic nie robić?

    Ja wiem, że ci ta "grypa" w gardle staje, bo szury od początku (i nadal)
    stają na uszach żeby tylko przekonać takich jak ty, że to tylko grypa,
    ale trochę inaczej, więc nie ma różnicy. I od jakiegoś czasu wiecie, że
    tylko szury się dały nabrać, wiec dostaliście nowe wytyczne, że już nie
    trochę inna grypa, ale "grypopodobna".

    > a nie stosować "nowatorskie" rozwiązania nie stosowane
    > wcześniej, które jak widać przyniosły same szkody.

    Oczywiście. Należało tradycyjnie zastosować tradycyjne metody i wywozić
    chorych na bezludne wyspy, albo od razu do obozów otoczonych drutem
    kolczastym.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr