  • Data: 2024-06-25 17:53:26
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-06-2024 o 16:59, J.F napisał:

    > Chocby przykład tej sportsmenki - u niej losowe, a u koleżanek i
    > kolegów nie. Podłapała przypadkowy wirus ... ale skąd, tam większość
    > przecież zdrowych ... na pierwszy rzut oka.

    nie musiała podłapać, wystarczy, że był w powietrzu, mógł być
    nieaktywny, więc niegroźny, ale test go wykryje, bo nierozróżnienia, a w
    tych badaniach bierzemy próbkę z nosogardzieli, czyli jak pisałem z
    naszego naturalnego filtra powietrza, więc tam może być cokolwiek.
    Ot w czasie gdy więcej osób choruje jest większe p-stwo, że coś się na
    próbkę do badania złapie.
    --
    http://zrzeda.pl