    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lokdałny
    Date: Mon, 24 Jun 2024 15:01:34 +0200
    <v50ii2$2j11j$1@news.icm.edu.pl> <a...@w...eu>
    <v50mrb$2j7vg$1@news.icm.edu.pl> <a...@w...eu>
    <1hw6bn4lujacj$.v8igyf4cbu92.dlg@40tude.net>
    <v51kfr$21u$2@news.chmurka.net>
    <1lvtrxfym17da.1lqsv5c2yb7b6$.dlg@40tude.net>
    <v5b1ei$33tbe$1@news.icm.edu.pl>
    <n...@4...com>
    <v5bnib$3520i$1@news.icm.edu.pl>
    <h5qoum7zymwy.c08cekoboqs$.dlg@40tude.net>

    W dniu 24-06-2024 o 14:48, J.F napisał:

    > Dość spory pik śmiertelności, no i my tego nie widzieliśmy,
    > ale szwedzcy lekarze chyba widzieli spore grupy pacjentów w szpitalach
    > z charakterystycznymi objawami ostrego zapalenia płuc.

    W Szwecji pozostawiono osoby w ichnich domach starców bez opieki.
    Czym charakteryzuje się ten charakterystyczny objaw ostrego zapalenia
    płuc? Nie miej mi za złe, że tak dopytuję, sam tak myślałem w 2020r, ale
    jak człowiek porozmawiał z osobami zajmującymi się zarówno naukowo jak i
    leczącymi różne choroby, to dowiedział się, że nie było niczego ponad
    zwykły okres chorób grypopodobnych, tylko, że zakazano właściwego
    leczenia. To była jedyna różnica, a no i zaaplikowano środki, które
    upośledzają naturalną odporność, czyli siedzenie w domu, brak ruchu,
    chodzenie w szmatach zbierających wszelkiego rodzaju patogeny.

    --
    http://zrzeda.pl