  • Data: 2024-06-24 14:54:53
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-06-2024 o 13:24, J.F napisał:

    > No nie było leków. Chyba nadal nie ma.

    i nie ma i są - dokładnie tak jak na wszystkie inne choroby grypopodobne.

    > Hm, a mój kolega przeżył.
    > Jak juz mdlejesz, bo masz mało tlenu we krwi, to co zrobisz?
    > Respirator lub maska tlenowa.

    Przede wszystkim - lecząc prawidłowo na wcześniejszym etapie (czego
    zakazano) nie doprowadzasz do takich powikłań.

    > I o ile wiem, to jednak często pomagała.

    > Jak to w bardzo wielu chorobach.
    > Organizm sam zwalcza wirusa.
    > Ale trzeba mu dać czas ...

    Tego wirusa zwalcza w kilka dni, jest problem ewentualnych powikłań -
    dokładnie tak jak w innych chorobach grypopodobnych.

    > No, z drugiej strony - wiele osób umiera naturalnie, często w juz
    > szpitalu, jak wczesniej złapali dodatkowo covida, to miałeś "choroby
    > towarzyszące".

    nie złapali, a mieli dodatni wynik testu, którego wiarygodność jest
    podobna do tego jak badanie wykonane za pomocą rzutu monetą.

    --
    http://zrzeda.pl