  • Data: 2005-05-21 18:58:59
    Temat: Re: Lokatorzy a zaginiony właściciel kamienicy ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "manpowered" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d6n8kn$8c4$1@news.onet.pl...

    > Mieszkam w Płocku i dostałem mieszkanie w budynku należącym przed
    wojną do
    > żydowskiego Rabina. Po wojnie zabierano stare kamienice włąścicielom i
    > przechodziły na państwo. Niedawno tą starą kamienicę miasto przekazało
    > aportem MTBS-om i ma nastąpić remont i renowacja. Przyszli lokatorzy
    (czyli
    > m.in.ja) partycypują w kosztach budowy (ponoszą 15% wartości kosztów
    budowy
    > a nie wartości mieszkania). Czy jesli za czas jakiś okaże się że
    odnajdzie
> [...]

    Problem w tym, ze faktycznie najpierw należało by uregulować te sprawy
    majątkowe. Jeśli już macie ponosić koszty remontu, to moim zdaniem w
    księgi wieczyste powinno zostać wpisana hipoteka do wysokości tych
    kosztów. Wówczas jeśli nawet by właściciel się pojawił, co wcale nie
    jest wykluczone, to przynajmniej włożone pieniądze odzyskacie.