eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLokalny dostawca internetu - przeprowadzka › Re: Lokalny dostawca internetu - przeprowadzka
  • Data: 2008-07-10 22:47:49
    Temat: Re: Lokalny dostawca internetu - przeprowadzka
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek Kozłowski pisze:
    > Witam,
    > posiadam podpisaną umowę z lokalnym dostawcą internetowym. Umowa została
    > zawarta na okres 24 miesięcy. Od jej zawarcia minęło dopiero 10.
    > Przeprowadzam się do innego miasta, pewne jest zatem, że firma
    > udostępniająca mi aktualnie internet nie będzie miała technicznych
    > możliwości uruchomienia mi usługi w nowym miejscu zamieszkania. Czy w
    > związku z tym, że firma nie ma możliwości dalej świadczyć mi usługi tam
    > gdzie mieszkam a w obecnym miejscu zamieszkania będę już tylko do końca
    > miesiąca - mam prawo rozwiązać umowę przed czasem nie płacąc kary umownej?
    >
    > Kilka interesujących punktów z umowy i regulaminu:
    > par 3 ust 1.:
    > Umowa zostaje zawarta na czas określony: 24 miesiące.
    > ...
    > 8. W przypadku rozwiązania umowy przez Abonenta lub przez <DOSTAWCĘ> z
    > winy Abonenta przed upływem okresu związania Umową określonego w 3 ust.
    > 1, Abonent zobowiązany jest zwrócić kwotę stanowiącą równowartość
    > przyznanej mu w ramach akcji promocyjnej zniżki tj. 949 zł
    >
    > Regulamin:
    > W przypadku umowy na czas określony zawartej w ramach akcji promocyjnej
    > Abonent ma prawo rozwiązania umowy na zasadach określonych w pkt 1
    > /(forma pisemna, itp)/ przed upływem okresu, na który została zawarta. W
    > takim przypadku Abonent będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej
    > określonej w cenniku.
    >
    > Czy można trzymać się tego, że ja wcale nie chcę zrywać tej umowy (bo mi
    > odpowiada), ale oni nie są w stanie świadczyć mi usługi tam gdzie będę
    > teraz mieszkał? Wiem, że taka właśnie sytuacja ma miejsce w przypadku
    > umowy z TP SA - przyprowadzałem się, chciałem przenieść SDI - nie mieli
    > możliwości technicznych w nowym miejscu założenia SDI więc dali zerwać
    > umowę. Domyślam się, że gdyby nie mieli takiego obowiązku to raczej tak
    > chętnie by tego nie robili :)
    >
    > Proszę o jakieś porady abym wiedział jak rozmawiać z tą firmą..
    >
    > Pozdrawiam serdecznie,
    > Jacek Kozłowski

    a gadales z dostawca co on na to ze sie wyprowadzasz?

    ja mam u siebie zapis ze jak sie mi ktos wyprowadza to umowa ulega
    rozwiazaniu... i tak maja wszyscy w miare normalni dostawcy. zapytaj sie
    tez w uokik i uke czy w takim przypadku niejako umowa nie rozwiazuje sie
    z automatu.

    a jeszcze jedno: a co przewiduje ta umowa na wypadek zgonu uslugobiorcy?

    pozdrawiam
    SlawcioD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1