  • Data: 2008-07-10 23:14:16
    Temat: Re: Lokalny dostawca internetu - przeprowadzka
    Od: Jacek Kozłowski <"yacoos[usun]to"@skylan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a gadales z dostawca co on na to ze sie wyprowadzasz?
    >
    > ja mam u siebie zapis ze jak sie mi ktos wyprowadza to umowa ulega
    > rozwiazaniu... i tak maja wszyscy w miare normalni dostawcy. zapytaj sie
    > tez w uokik i uke czy w takim przypadku niejako umowa nie rozwiazuje sie
    > z automatu.
    >
    > a jeszcze jedno: a co przewiduje ta umowa na wypadek zgonu uslugobiorcy?
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Z dostawcą jeszcze nie rozmawiałem - chciałem najpierw zapytać tutaj
    zanim udam się na taką rozmowę.

    Odnośnie zgonu i zaprzestania działalności (w przypadku firm) są
    odpowiednie punkty w umowie, które pozwalają na "bezkarne" rozwiązanie
    umowy w takich przypadkach.
    Punktu odnośnie zmiany miejsca zamieszkania niestety nie ma.

    Pozdrawiam,
    Jacek Kozłowski