  • Data: 2008-07-15 13:37:45
    Temat: Re: Lokalny dostawca internetu - przeprowadzka
    Od: "sotb" <s...@n...netu> szukaj wiadomości tego autora

    > witam, dziękuję za zainteresowanie.
    >
    > W par1:
    > Usługa będzie świadczona na rzecz:
    > (imię nazwisko)
    >
    > (dokładny adres lokalu)
    >
    > Więc czy skoro z końcem miesiąca przestaje być właścicielem tego lokalu to
    > nie mogą świadczyć tej usługi mi.

    Zdaje się, że jest tam też coś o śmierci. Więc jest całkiem sporo
    możliwości.
    1. Umrzeć.
    2. Poprosić o przeniesienie pod inny adres i (za zgodą tepsy) na innego
    abonenta.
    3. Poprosic o przeniesienie pod adres pod którym będziesz mógł sobie
    utworzyć połączenie radiowe z Twoim miejscem zamieszkania.
    4. Wypowiedzieć umowę i zapłacić.
    5. Cesja umowy na firmę, która wkrótce zakończy działalność.