  • Data: 2008-04-01 23:40:16
    Temat: Re: List z kancelarii prawnej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mkozinorama wrote:
    > Witam, mam maly problem. Otoz dostalem dzisiaj list polecony z
    > kancelarii prawnej. Sprawa wyglada tak ze jakis czas temu bylem pod
    > domem kolesia ktory odbil mi laske. Chcialem poprostu sprawdzic czy ona
    > u niego mieszka. Ona mi sienie przyznala wiec musialem sam to sprawdzic.
    > Koles widocznie kapnal sie ze ze gdzie w poblizu sie krece i wezwal
    > policje. Ta oczywiscie mnie zatrzymala i spisala. Dzisiaj na poczcie
    > czeka na mnie list z kancelarii prawnej. Na 100% pewny jestem ze chodzi
    > wlasnie o te sprawe. Dodatkowo kolesiowi ktos porysowal auto (dziwny
> [...]

    Pewnie chodzi im o ten samochód.
    Dopóki listu nie przeczytasz to się nie dowiesz.
    Generalnie kancelaria to nie sąd i policja i reprezentuje drugą stronę.
    Możesz z nimi pogadać jak masz na to ochotę to przynajmniej się dowiesz
    o co chodzi.
    Jak będą niegrzeczni to po prostu wychodzisz.
    Najwyżej spotkacie się w sądzie.